А+ збільшити шрифт

А- зменшити шрифт

Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу твердого та рідкого пічного побутового палива

Категорія осіб, яким надається послуга

Одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб або орендаторам.

Перелік документів для надання послуги

- заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі через АТ „Ощадбанк” (на підставі оригіналів документів – паспорти, ІНН) (можна завантижити внизу сторінки);

1. Заяву заповнює особа за місцем реєстрації (або особа, яка орендує житло і фактично сплачує вартість одержуваних послуг). Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла. Особи, які є внутрішньо-переміщеними особами, фактично проживають і сплачують вартість одержуваних послуг до заяви додають копію довідки( про взяття на облік осіб, які переміщуються)з пред’явленням оригіналу.

2. У правому верхньому куті має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого подається Заява.

3. У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я по батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

4. У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:

• на оплату житлово-комунальних послуг;

• на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

5. У Заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

• у графі "Номер особового рахунку" – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

• у графі "Найменування організації, що надає послуги" – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

• у графі "Примітки" зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: "є лічильник" або "немає лічильника".

6. У Заяві необхідно відмітити чи розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади, що здійснюється на підставі обстеження умов проживання сім’ї. Рішення про призначення субсидії комісією приймається у таких випадках:

• на збільшену понад норму площу житла непрацездатним непрацюючим особам;

• у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;

• за фактичним місцем проживання особі, яка орендує житло на підставі договору оренди;

• зареєстровані у житловому приміщенні особи сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки;

• сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис гривень.

7. Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.

- довідка про склад зареєстрованих осіб;

- рахунок з банку ;

- Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії (можна завантажити внизу сторінки):

У розділі І: У позиції 1 вказуються прізвище, ім’я по-батькові особи, яка звертається.

У позиції 2 необхідно зазначити загальну та опалювальну площу житлового приміщення (кв. метрів), кількість поверхів у будинку, а також підкреслити тип будинку: індивідуальний чи багатоквартирний.

У позиції 3 вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги із зазначенням прізвища, ім’я по-батькові, дати народження, серії та номера паспорта, ідентифікаційного номера (за наявності) таких осіб.

У графі „ Примітки ” можливо зазначити, що конкретна особа не проживає і їй не нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі ІІ: Заповнюються відомості про членів сім'ї - осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місяця проживання -чоловіка, дружини, неповнолітніх дітей.

У графі „ Примітки ” зазначити адресу фактичного місця проживання.

У розділі III: Увага! В даному розділі вказуються ЛИШЕ дані про види та суми доходів осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання), інформація про які відсутня в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

У розділі IV: Зазначаються відомості про транспортні засоби, які зареєстровані в установленому порядку і з дати випуску яких минуло менше ніж 5 років (крім мопеда), що перебувають у власності або володінні осіб, які входять до складу домогосподарства, а також членів сім’ї осіб зі складу домогосподарства незалежно від реєстрації їхнього місця проживання (фактичного місця проживання).

У розділі V: Вказується інформація про осіб, які здійснили одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень із зазначенням виду, вартості, дати здійснення купівлі (оплати) майна або послуг.

Відомості, зазначені у Декларації, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Декларації. довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана на запит структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому Положенням (якщо такі доходи неможливо підтвердити довідкою, до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру) а саме:

- довідка про дохід від індивідуальної обробки землі за попередній рік – ДПС;

- довідка про дохід від здачі молока (для врахування в доходи 30%, згідно Положення);

- довідка з центра занятості (у разі перебування на обліку без виплати допомоги);

Для підприємців загальної системи оподаткування:

- копія книги доходів та витрат за відповідний період;

- довідка про сплату ЄСВ для підприємців загальної та спрощеної систем оподаткування (крім пенсіонерів).

Для студентів, які не отримують стипендію:

- довідка з місця навчання за денною формою за відповідний період.

У разі, коли особи протягом періоду, за який враховуються доходи перебували на строковій військовій службі:

- довідка про перебування на строковій службі з зазначенням періоду перебування;

Для осіб, які беруть (брали) безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції (операції об’єднаних сил):

- довідка про безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції (операції об’єднаних сил).

- копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності простроченої понад два місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії );

- договір найму (оренди) житла (для орендарів);

При собі мати оригінали всіх документів.

Зразок заповнення декларації
завантажити файл
Зразок заповнення заяви
завантажити файл
ДЕКЛАРАЦІЯ
завантажити файл